02 Haziran 2009

kısa kısa bir sürü şey

Bugün kafam hayatıma dair bir sürü şeyle dolu, o yüzden odaklanma sıkıntım var.
Ortaya karışık bir post geliyor...



1) Benim daha önce "Anarşist Kraliçe'den Plastik ayakkabı" diye bahsedip aşık olduğum yukarıdaki ayakkabı meğerse "melissa plastic dreams" diye bir koleksiyonun parçasıymış. Koleksiyonun tamamını incelemek isterseniz buraya bir tık.

Benim bayıldığım Vivienne Westwood tasarımını da satıyorlar mı bilmiyorum; ama bu koleksiyon Harvey Nichols ve Billstore'larda satışa çıkmış. Bildiğimiz plastikten ayakkabıya ödenebilecek max. değerden satıldıklarına eminim; ama yine de gidip bir denemeden ve fiyatını sormadan duramayacağım.


2) Müslümanların flört araması uygunsuz kaçacağından (!!) onlar da evlenmelik eş arayan Facebook açmışlar. Tanıtımı da aynen şöyle: "Muslima.com is a leading Muslim matrimonial and marriage site bringing together thousands of Muslim woman and men from around the world." İncelemesi bile ilginç. Ben de bir bakayım derseniz Muslima'ya burdan buyurun.

3) Bu şarkının orjinalini bile sevmem ben; ama şarkının dilini bilmesi imkansız olan, üstelik de kör bir adamın (adı Ümran'mış) söylediği versiyonuna gerçekten kanım kaynadı. İspanyol arkadaşıma göre bir kaç telaffuz hatası hariç tamamen doğru söylüyor şarkıyı da üsteLik. Hele ki sonunda bir coşuyor, ohh! Ne yetenekler var, nerelerde harcanıyorlar, diye düşünüyor insan ister istemez.

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım