26 Haziran 2009

Tasarım harikaları voL 1



Ben her şeyi kıskanma potansiyeline sahibim. Bir fotoğraf görürüm keşke bunu ben çekmiş olsaydım derim, bir yazı okurum keşke bunu ben yazmış olsaydım derim.... Ama en çok tasarımlar karşısında kapılıyorum bu hayranlık & kıskançlık karışımı duygulara. Sıkılmadan saatlerce tasarım sitelerini inceliyor ve bloglarını okuyorum.

Bu hafta en sevdiğim, en eğlenceli bulduğum beş tasarım:


1- Sperm şeklindeki kaşıklar. Eğlenceli bulanlar için yemek daha güzel hale gelir. İğrenç bulanlar için zayıflama bahanesi olur; iştahları kapanır.





2- Araba kılıfı şeklindeki çadır. Camping alanı bulmadan her park yerine çadır kurmak isteyen interrailciler için müthiş hayat kurtarıcı olur.




3- KingKong musun, Prens mi?! Tartıya çıkıp sayılara bakıp sinirlerini bozmaya son. Tartılıyorsun ve kaç kilo çektiğini değil, kim olduğunu öğreniyorsun. Süper!




4- Sandalyelerin hafif arkaya doğru olduğunda daha rahat olduğu hepimizin malumu. Ben hala "Düşüceksin Sezo bi düzgün dur!" diye azar işitenlerden biriyim, oturduğum sandalyeyi hep hafifçe arkaya yatırdığım için. Bu tasarıma o yüzden bayıldım, kafa patlatma riski olmadan keyifli oturuş.




5- Güneş açtı artık yaz geldi; yağmurlu kasvetli günlerden birazcık uzağız. Ruh hali, hava ile doğrudan bağlantılı olup da kışları mavi gökyüzüne hasret kalan benim gibiler için tasarlanmış bir şemsiye...

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım