10 Haziran 2009

Linkwithin mucizesi!

Şu her yazımın altında üç kutu şeklinde alternatif yazıları gösteren şeyi LinkWithin sağlıyor. "Related posts widget with photo thumbnails"; "Alakalı diğer yazıları fotoğraflı olarak gösteren butonlar" olarak çevrilebilir. Sizi bilmem ama blogumda bulunmasını ben bile sevdim, çünkü çok çok önceden yazdığım bir şeyle burun buruna gelmek keyifli oluyor. Site içi trafiği ikiye katladığı konusunda somut delillerim olsa da, benim asıl beğenimi kazanan tarafı "işlevsel"liği kadar "kolay"lığı.

Ne siteye üyelik istiyor sizden, ne mailinizi açıp üyeliğinizi aktive etmeniz gerekiyor, ne de bir kodu alıp siteye yerleştirmeniz... Her şey o kadar pratik ki! Mail adresinizi giriyorsunuz, blog linkini giriyorsunuz ve aşağıdaki resimdeki ekran çıkıyor karşınıza. Tek bir tık yetiyor.



Gelelim şimdi benim bu LinkWithin'i neden yere göğe sığdıramadığıma... Blogumun eski halinde arka fon koyu renk olduğu için, LinkWithin'i ilk defa eklerken yazıları beyaz seçmiştim. Şablon değişikliği yapınca, beyaz fonda beyaz yazılar görünmemeye başladı. Kaldırıp bir daha yükledim olmadı, renk değiştirebileceğim bir alan da yoktu sitede, html kodunda oynama yapacak bir bilgim yok. O sırada bir form çıktı karşıma. Her sitede bulunan probleminiz varsa bize iletin formlarından... Asla cevap verilmez o formlara; ama iki cümle karaladım hemen.

Veee 10dk. geçmeden bir mail geldi:

Hi,
We fixed the color of the text in our widget.
Thank you for installing it.
Liliya

Böyle bir müşteri servisi hizmeti her firmaya, her hizmete lazım. Süper : )))
Koyun hepinizzz bir LinkWithin diye tuttururum ben bu memnuniyetin üzerine : )

8 yorum:

penny lane dedi ki...

hemencik yaptım : ) mucuk

JustSem dedi ki...

LinkWithin ile sorun yaşayanlardanım. yardımcı olursan sevinirim. bu bahsettiğin forumun adresi nedir acaba. birde derdini ingiizce mi yazdın?

şimdiden teşekkürler

zillosh dedi ki...

merhabalar : ))
forum filan değil, gayet kendilerinin contact maillerine yazmıştım derdimi -evet ingilizce olarak-, onlar da hem cevap yazıp he de sorunumu çözmüşlerdi.

maiL: support@linkwithin.com

JustSem dedi ki...

teşekkür ederim canım. verdiğin adrese, google'nin ingilizce çevirisiyle ben de bi şeyler karaladım. henüz cevap yok. ancak çıkmamış candan umut kesilmez öyle değil mi?

zillosh dedi ki...

linkwithin ile yaşadığın sorunun ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yok ama çeviri konusunda yardımcı olabileceğim bir şey olursa e.sezenturker@gmail.com'a mail uçurman yeterli : ))

Sihirli Yazılar dedi ki...

İnternetten rastgele buldum bloğunuzu. Beğendim,ekledim. Ayrıca linkwithin'i de. Hemen şimdi bakacağım ona. Tanıttığınız için teşekkürler.

zillosh dedi ki...

Hoşgeldiniz =)
Ben ekleme için teşekkür ederim.
Linkwithin'i de keyifle kullanın =)

GÜL'ÜMSE dedi ki...

merhaba ,küçük resimleri yanyana ekliyemiyorum.yardımcı olursanız sevinirim.

Pinterest'im

Instagram'ım