04 Haziran 2009

istiyorum işte istiyorum!

Ben bu şehirde gerçekten böyle giyinmeyi bilen, şık adamlar görmek istiyorum:


Şık giyinmenin yürüyemeden bistro başında dikilmeye veya düğün gibi özel günlere özgü olmadığını anlayabilecek kadınlar da görmek istiyorum:


Hatta bu şık giyinmiş insanların bir kaçını bisiklet üzerinde görmek için ölüyorum:



Sonuç değil "şık", basbayağı "rüküş" olsa da öyle "emo"luk gibi akımlara kapılmadan özgün olarak cesur giyinen insanlar da istiyorum:



Henüz haberdar değilseniz Time dergisi tarafından tasarım/ dizayn üzerinde en etkili 100 kaynaktan biri seçilmiş olan, bütün bu fotoğrafları aldığım The Sartorialist ile de tanışmalısınız. Kesinlikle takip etmeye değer çok profesyonel bir blog.

3 yorum:

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

oha çok beğendim.. çok ilginçler.
sitede öle takip edilesi..;)

Hayalbemol dedi ki...

Gerçekten iyiymiş.

zillosh dedi ki...

fotoğraflar kaliteli, karelerdeki insanlar sıradışı, site tasarımı sade = basarılı & keyifLi =)

Pinterest'im

Instagram'ım